Gitárkíséret és dalszöveg:

  B6                B
A listán második a nője mellett
     B6                 B
Csak az lehettem, csak dísznek kellett
  E                  E
A dívás képem nem is pont az enyém
         Fis             Fis7
Csak egy ilyen jellegű



           B6                 B
Azt mondta segít nekem majd a matekban
           B6                B
Mert eddig ostoba módszerrel tanultam
     E                E9
Akit te segítesz - gondoltam neki
         Fis           Fis7
Azon már nem segít sem.mi.



B        A         E    Fis
Miss Budapesttel a híd alatt
B       A          E     Fis
Valamit fogott, de nem halat
        Fis       A
Ha neki jó, nekem is



      B        A        B    A
Szia, hogy vagy? Boldog állat
       Fis               E
Milyen szép rend van itt nálad
        B     A        B
Itt egy mikró, ott egy bá.bu.
    A       Fis                    E
Ha nyomod a mellét, azt mondja "áj láv ju"


Előtte jéghegyek olvadtak kiskutyává
Csak egy dolgot nem bírt, a kötöttséget
De most nézd, hogy kapkod a lufik után
Szolidan durran az utolsó

A listán második a nője mellett
Csak az lehettem, aki arra kellett.
De már rúd mellett táncol az első nő
Ez lesz ám az esküvő

Tapogatózik a híd alatt
De ott csak egy szakmunkás maradt
Ha neki jó, nekem a legjobb

Szia, hogy vagy? Boldog állat
Milyen szép rend van itt nálad
Itt egy mikró, ott egy bábu
Ha nyomod a mellét, azt mondja "áj láv jú"

Szia, hogy vagy? Boldog állat
Milyen szép rend van itt nálad
Itt egy tévé, ott egy másik
És a bábu halkan furulyázik

Szia, hogy vagy? Boldog állat
Milyen szép rend van itt nálad
Itt egy mikró, ott egy bábu
Ha nyomod a mellét, azt mondja "áj láv jú"

Szia, hogy vagy? Boldog állat
Milyen szép rend van itt nálad
Itt egy tévé, ott egy másik
De már senki sem furulyázik

A bejegyzés trackback címe:

https://utcazenesz.blog.hu/api/trackback/id/tr592971993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása