<Hangnem: G dúr>

---<Bevezető:>---
  D   D   Em   Em
  C   C   D    D
              Úuuuh- jeeeh

  D   D   Em   Em

  C   C   D    D

---<Versszak:>---
D      D          Em     Em
  Ez a nap nem az én napom és
  C            C    D   D
  Én se vagyok senkié
D      D        Em       Em
  Leszakadok és nem tudom
      C          C       D    D
  Hol válok újra szinglivé


                 D      D     Em     Em
  Mondanám, hogy Huston, ma baj van
              C     C    D    D
  Ember ül a zűrben, zavarban
        D       D      Em      Em
  Rólam annyira ordít, annyira ordít
    C           C    D    D
  Az, hogy becsapódhatok

---<Refrén:>---
        D    D        Em        Em
  Helló srácok, van-e nekem itt hely
             C    C        D      D
  Egy kicsit válok, lehet, pia is kell
         D      Hm     C      C
  Valami jó-o-o-o-o-ó, úúúú, valami jóóó
  C      G   D   D
  Jó-o-o-o-o-ó


  D    D        Em        Em
  Srácok, van-e nekem itt hely
          C   C          D         D
  Itt beleállok, a szitu hoz e még fel
         D      Hm     C       C
  Valami jó-o-o-o-o-ót, én beleállok
  C      G   D                  C
  Jó-o-o-o-o-ól, ú egy kicsit válok

---<Versszak:>---
D          D           Em    Em
  Keringek én, mint az űrszemét
      C          C       D    D
  Ami nem valami hasznos itt
D         D          Em     Em
  Hogyha nem javul a helyzetem
        C         C      D    D
  Valaki, még újrahasznosít


                 D      D      Em      Em
  Mondanám, hogy Huston, ma baj van,
              C      C      D        D
  A fülem mögött húsz tonna vaj van
           D       D      Em   Em
  A szívem annyira boldog
          C        C        D     D
  Nevetek, zokogok, ugye sajnáltok

---<Refrén:>---

  Srácok, van-e nekem itt hely
  Egy kicsit válok, lehet, pia is kell
  Valami jó-o-o-o-o-ó, úúú, valami jóóó
  Jó-o-o-o-o-ó

  Srácok, van-e nekem itt hely
  Én beleállok, a szitu hoz e még fel
  Valami jó-o-o-o-o-ót, én beleállok
  Jó-o-o-o-o-ó

 

---<Versszak:>---

  Lépeget a földön az ember
  Integet a holdnak lazán
  A másnapon is túllép ha felkel
  Csak egy valamin nem tud, a csaján

---<Refrén:>---

  Srácok, van-e nekem itt hely
  Egy kicsit válok, lehet, pia is kell
  Jó-o-o-o-o-ó, óóóó, jeeeh
  Jó-o-o-o-o-ó, úúúú

  Srácok, van-e nekem itt hely
  Én beleállok, a szitu hoz e még fel
  Valami jó-o-o-o-o-ót, egy kicsit válok
  Jó-o-o-o-o-ó, ú én beleállok

A bejegyzés trackback címe:

https://utcazenesz.blog.hu/api/trackback/id/tr638181192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása